Hírek
Önkormányzat
Polgármesteri hivatal
Hirdetőtábla
Intézmények
Kultúra
Sport
Kerület
Hírek
Betűméret növeléseBetűméret csökkentéseNyomtatás

Ügyfélszolgálati központot nyit az önkormányzat

2019. június 18.

A Margit utca 2-4. szám alatt nyit modern ügyfélszolgálatot a II. Kerületi Önkormányzat július 1-jén.

A jól megközelíthető irodában a próbaidőszakot követően a hivatali ügyfélfogadási rendhez képest hosszabb nyitvatartással várják az ügyfeleket július 15-től. A Központi Ügyfélszolgálaton – az anyakönyvi, a parkolási és az adóügyeken kívül – egyablakos rendszerben fogadják az ügyeiket intézőket a széles körű ismerettel rendelkező generalista és szakügyintéző munkatársak.

A II. kerület vezetése még 2017-ben kezdett bele a hivatal működését érintő reformokba. A harmadik önkormányzati ciklusban, amely egyben az első ötéves intervallum, már összegyűlt a kellő tapasztalat és idő is jutott a megalapozott átalakításra. Elsőként a struktúraátalakítást végezték el, amelynek eredményeként a hivatal hatékonysága jelentősen javult. Mindez az ügyfeleket még nem érintette közvetlenül. Már akkor nyilvánvaló volt, hogy az átalakításnak folytatódnia kell, a cél egy új szemléletű, ügyfélközpontú hivatal kialakítása volt.

– Második lépésként új ügyfélszolgálati rendszert alakított ki az önkormányzat, ami a polgármesteri hivatal életében is változásokat jelent – mondta el lapunknak Tarapcsákné Polák Valéria, az ügyfélszolgálati központ vezetője. – Ezt már ügyfeleink is megérzik majd, hiszen kényelmesebb körülmények között, hosszabb nyitvatartással fogadjuk őket az eleve kizárólag ügyfélfogadási céllal létrehozott irodában. A hivatal számos egysége külső irodában működik, a Mechwart ligeti főépületben pedig szűkös a hely egy kényelmes, minden igényt kielégítő iroda kialakítására. Az önkormányzat a Margit körút és a Margit utca sarkán álló épület egyik földszinti helyiségét alakította át ügyfélszolgálati központnak. Az anyakönyvi, parkolási és adóügyeken kívül minden más ügyet itt kell majd intézni.

 Tarapcsákné Polák Valéria, az ügyfélszolgálati
központ vezetője

A Központi Ügyfélszolgálat vezetője elmondta, hogy egyablakos ügyintézés jelleggel négy – úgynevezett generalista – kolléga váltásban foglalkozik az ügyfelekkel a szakügyintézőkkel együtt. A különböző típusú ügyekben egyaránt otthonosan mozgó munkatársak befogadják az új ügyeket és az ügymenet állásáról is náluk lehet érdeklődni.

Már zajlik az új Központi Ügyfélszolgálat berendezése és a bútorozása, július 1-jére minden készen áll majd az ügyfelek fogadására


Fontos tudni, hogy a hivatal főépületében és a külső irodákban a központ megnyitásával egy időben megszűnik az ügyintézési lehetőség.
– Célunk, hogy az ügyfélszolgálati központban az ügyfelek egyedi szempontjai a lehető legteljesebben megjelenhessenek, ezért ennek tükrében a lehető legkörültekintőbben képeztük ki kollégáinkat – hangsúlyozta Tarapcsákné Polák Valéria. – Az ügyfélszolgálati pultok mögött Móriné Illés Márta, Telegdi Noémi, Tomár Ildikó és Varga Dóra várja majd az ügyfeleket. Egy-egy ügy során ők tartják majd a kapcsolatot az ügyfél és a hivatal egységei között. Jelentős változás az is, hogy a hivatal általános ügyfélfogadási rendjétől eltérően a Margit utcai irodában hosszabb lesz a nyitvatartási idő. A II. kerület lakói egyszerűbben intézhetik ügyeiket, gyorsabb és jobb szakmai színvonalú szolgáltatást kaphatnak.

 

Az új ügyfélszolgálat nemcsak modernebb és kényelmesebb, mint amit az irodai ügyintézés során megszokhattak a lakók, hanem közösségi közlekedést használva, valamint a közeli parkoló miatt gépkocsival is jól megközelíthető.
Az ügyfeleket az ügyeiket eddig intéző irodákban tájékoztató plakátokon, illetve szórólapokon, az önkormányzat honlapján (www.masodikkerulet.hu) és Facebook-oldalán egyaránt értesítik a változásról, felhívva a figyelmet az új ügyfélszolgálati központ elérhetőségeire.


Ahol változatlan marad az ügyfélfogadási rend

Anyakönyvi ügyek: 1024 Mechwart liget 1., földszint, tel.: (06 1) 346-5521, 5631, 5632, 5633, 5634, 5567. Nyitvatartás: hétfő: 13.30–18.00, szerda: 8.00–16.30 sorszám szerint (kivéve: házassági szándék bejelentése – csak időpontra), kedd és csütörtök: 8.00–12.00 időpontra. Pénteken nincs félfogadás.
II. Kerület területén történt még nem anyakönyvezett haláleset ügyekben: hétfő: 8.00–12.00, 13.30–18.00, szerda: 8.00–16.30 sorszám szerint, kedd, csütörtök: 8.00–12.00 sorszám szerint. Péntek: 8.00–11.00 csak temetési engedély kiadása. Adóügyi Osztály: 1027 Frankel L. út 7-9., tel.: (06 1) 346-5757, e-mail: adougy@masodikkerulet.hu. Nyitvatartás: hétfő: 13.30–18.00, szerda: 8.00–16.30, péntek: 8.00–11.30 (kedd és csütörtök: telefonos egyeztetés alapján).
Parkolási Ügyfélszolgálat: 1023 Bécsi út 17–21., tel.: (06 1) 346-5599. Fax:  (06 1) 346-5515, e-mail: parkolas@masodikkerulet.hu. Nyitvatartás: hétfő, kedd és csütörtök: 9–17, szerda: 9–18, péntek: 9–16. Ebédidő 12.30–13.00-ig.

Központi Ügyfélszolgálat
1024 Margit utca 2-4.
E-mail: ugyfelszolgalat@masodikkerulet.hu
Telefon: (06) 1 346-5600

Ügyfélfogadás:
Július 1. és 14. között: hétfő: 13:30–18:00; szerda: 8:00–16:30; péntek: 8:00–11:30.
Július 15-től: hétfő: 8:00–12:00, 13:00–17:00; kedd: 8:00–12:00, 13:00–16:00; szerda: 8:00–12:00, 13:00–18:00; csütörtök: 8:00–12:00, 13:00–16:00; péntek: 8:00–13:00.
12-13 óra között az ügyfélfogadás szünetel, kivéve pénteken.


Utolsó módosítás dátuma: 2019. június 21. 11:44
<2019. szeptember>
HKSzCsPSzV
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Küldje be ötleteit, észrevételeit, kérdéseit Önkormányzatunkhoz itt!